فلز اروپا تجارت توافق برگزیت آمریکا

فلز: اروپا تجارت توافق برگزیت آمریکا انگلیس بین الملل اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری خداحافظی «حالا خورشید» بدون وعده بازگشت

برنامه دیروز «حالا خورشید» آخرین قسمت از سری دوم این برنامه بود و مجری ها و دست اندرکاران پشت صحنه این مجله صبحگاهی، با حضور جلوی دوربین در دقایق نهایی برنامه،

خداحافظی «حالا خورشید» بدون وعده بازگشت

خداحافظی «حالا خورشید» بدون وعده بازگشت

عبارات مهم : بازگشت

برنامه دیروز «حالا خورشید» آخرین قسمت از سری دوم این برنامه بود و مجری ها و دست اندرکاران پشت صحنه این مجله صبحگاهی، با حضور جلوی دوربین در دقایق نهایی برنامه، از مخاطبان خود خداحافظی کردند.

خداحافظی «حالا خورشید» بدون وعده بازگشت

نکته قابل توجه در خداحافظی عوامل «حالا خورشید» این بود که رضا رشیدپور، در خلال برنامه و تقدیر از مخاطبان، هیچ اشاره ای به بازگشت این برنامه بعد از ماه مبارک رمضان نکرد. از آن جا که مدیران صداوسیما راجع به احتمال تولید فصل سوم «حالا خورشید» اظهارنظری نکرده اند و همچنین در پیج اینستاگرام و کانال خبر رسان تلگرام برنامه از بازگشت برنامه به آنتن صبحگاهی تلویزیون سخنی گفته نشده هست، می توان دریافت رشیدپور و گروهش فعلاً برنامه ای جهت فصل سوم ندارند. با این حال مخاطبان پرشمار «حالا خورشید» در کامنت های صفحه اینستاگرام، خواهان تولید فصل سوم برنامه شده است اند.

منظورم «ماه عسل» نبود

قسمت آخر «حالا خورشید» واجد یک تکذیبیه هم بود. خاطرتان است که رضا رشیدپور در برنامه یک شنبه هفته گذشته برنامه اش و زمانی که دست اندرکاران کافه داونتیسم را به عنوان مهمان برنامه دعوت کرده و از به قول خودش «یک برنامه تلویزیونی که در ماه رمضان پخش می شود» گلایه مند بود که آیا تلاش کرده اند مهمان «حالا خورشید» را از رفتن به این برنامه منصرف کنند تا سوژه ای دست نخورده باقی بماند و به برنامه مذکور برود.

برنامه دیروز «حالا خورشید» آخرین قسمت از سری دوم این برنامه بود و مجری ها و دست اندرکاران پشت صحنه این مجله صبحگاهی، با حضور جلوی دوربین در دقایق نهایی برنامه،

دوشنبه فردای آن برنامه، گزارش این اتفاق را با عنوان «دلخوری رشیدپور از علیخانی» در همین صفحه خواندید. در همان گزارش هم نوشتیم که توضیحات رشیدپور بیش از همه ذهن ها را به سمت «ماه عسل» احسان علیخانی می برد که به موضوعاتی مشابه با این اتفاق می پردازد. رشیدپور در برنامه دیروز و نهایی «حالا خورشید»، رسماً دلخوری اش از علیخانی را تکذیب کرد و گفت که منظورش به هیچ عنوان «ماه عسل» نبوده است: «عقل ام می رسید که اگر مورد نیاز باشه بگم ماه عسل و احسان علیخانی. اصلاً منظورم نه ماه عسل بود و نه احسان علیخانی.» او بعد از تأکید بر این توصیه که با علیخانی رفیق هست، ادامه داد: «اون موقع [اگر می خواستم] زبونم می چرخید که بگم ماه عسل یا احسان علیخانی. اصلا نمی خواستم که وارد فاز اسم بردن از برنامه ای بشم. هیچ ربطی به احسان علیخانی و ماه عسل نداشت.»

در انتظار گفت وگوی رشیدپور با بیل گیتس

با آخر برنامه «حالا خورشید»، پروژه تازه رضا رشیدپور مجری-برنامه ساز این برنامه هم از مباحث کنجکاوی برانگیز فضای رسانه ای هست. رشیدپور چندین بار وعده تولید برنامه ای گفت وگومحور و بین المللی را داده که هنوز عملی نشده هست؛ فصل دوم «دید در شب» که قرار است با اشخاص مشهور بین المللی گفت وگو کند. او در جایی از علاقه اش به گفت وگو با کوفی عنان دبیرکل سابق شرکت ملل گفته و حتی اعلام کرده که هماهنگی های قطعی جهت سفر به آمریکا و گفت وگو با بیل گیتس مؤسس شرکت مایکروسافت انجام شده است هست. حتی در آخرهای سال گذشته که سری دوم «حالا خورشید» به آخر رسید، وعده تولید «دید در شب 2» را داد ولی با پیشنهاد صداوسیما جهت ادامه «حالا خورشید» مواجه شد و موقتاً قید گفت وگو با بیل گیتس را زد. باید دید آیا پروژه بعدی رضا رشیدپور برنامه ساز باسابقه تلویزیون، همین گفت وگوی بین المللی اش خواهد بود یا خیر؟

خداحافظی «حالا خورشید» بدون وعده بازگشت

خراسان /مصطفی قاسمیان

واژه های کلیدی: بازگشت | برنامه | برنامه | خورشید | رشیدپور | علیخانی | خداحافظی | حالا خورشید | رضا رشیدپور | احسان علیخانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار